
O presidente da Asociación de Fabricantes para a Industria Automóbil (AFIA) afirmou o pasado luns durante o debate ‘Portugal: unha illa ferroviaria?’ realizado pola Asociación para o Desenvolvemento Económico e Social (SEDES) que o sector automóbil desistiu de facer plans de exportación que inclúan as liñas ferroviarias nacionais. No seu lugar, as empresas xa comezaron a programar as súas exportacións e importacións a partir dos portos secos de España, en particular, a partir de Vigo, Salamanca e Badaxoz.
O presidente de AFIA admitiu, deste xeito, que as unidades industriais con maiores volumes de exportación van pasar a utilizar os portos secos de España para organizar o envío dos seus vehículos por tren derivado de que as liñas ferroviarias existentes no territorio nacional son moi lentas, e as alternativas por vías marítima e rodoviaria non son solucións de futuro, sobre todo por razóns ambientais.
Trátase dunha cuestión de grande importancia, pois actualmente Portugal exporta máis do 90% da súa produción de vehículos.
Fonte.- AFIA