
Un total de ocho empresas optan a la redacción del Plan de Ordenación del nuevo parque empresarial de Carballiño y Maside, que licitó la Xunta de Galicia por más de medio millón de euros.
Se trata de la redacción del “plan estruturante de ordenación de solo empresarial (Peose) e instrumentos de desenvolvemento e execución do parque empresarial do Carballiño-Maside, tal como publicou a Plataforma de contratos públicos de Galicia o pasado 11 de xaneiro de 2024”, según declara el arquitecto de Maside, Óscar Gonfer.
El parque previsto por la Xunta será una ampliación del ya existente en Carballiño, extendiendo el suelo industrial al municipio de Maside. “Así llo explicou o director xeral do Instituto Galego da Vivenda e Solo (IGVS), Heriberto García, acompañado polo delegado territorial da Xunta en Ourense, Gabriel Alén, a empresarios e representantes de ambos concellos nun encontro no que lles comunicaron a licitación do contrato e lles ofreceron información sobre a ampliación do parque empresarial”, añade el arquitecto.
Leer más: La Región